کلاسای تابستونی تموم شدن و "المپیاد" ورزشی برگزار شد. زمانی که اعلامیه ثبت نام و دیدم از مهنا پرسیدم : می خوای تو مسابقات شرکت کنی ؟؟!!! با کمی تردید گفت بله ؛ آمادگی جسمانی و شنا ثبت نام ش کردم . روز مسابقه آمادگی جسمانی (16/06/1396) من و محمد باهاش رفتیم . هیجان خاصی داشت (البته خودمم دچار هیجان بودم!) مقام سوم رو کسب کرد @@@روز مسابقه شنا (19/06/1396) تنها ! رفتم @ از ثبت نام کننده های شکوفه بهاري مامان و بابا ...
ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: يکشنبه 26 شهريور 1396 ساعت: 14:16